Vindruvor, ost och kex.

En av anledningarna till att jag absolut inte gillar att vara själv hemma är för att jag sover fruktansvärt dåligt på nätterna. Jag kan inte slappna av helt och hållet och vaknar titt som tätt. Inatt var inget undantag och dessutom tyckte katten Sixten att det var morgon redan vid åtta. Min efterlängtade sovmorgon blev istället en tidig löprunda i värmen och efter en kalldusch så har jag suttit med näsan i skolböckerna fram till nu. Har skrivit ner lite anteckningar inför kursintroduktionerna som vi har måndag till onsdag. Jag kan med handen på hjärtat säga att jag har lite ångest för att mitt sommarlov sakta men säkert snart har nått sitt slut. Jag skulle gärna ha några veckors ledighet till men så är ju tyvärr inte fallet. Nu har jag i alla fall "pluggat" färdigt för dagen och tänkte sätta mig i soffan och kolla på film.

Ser fram emot kvällen då det blir en myskväll med vindruvor, ost och kex. Inga fel mina vänner!




Katten som inte tyckte att sovmorgon på en lördag var någon bra idé!

Kommentarer
Lina säger:

Tack, det känns hur roligt som helst :)



Det blir toppen. Vi har patient på tis-em så onsdag blir nog bättre eftersom vi behöver gå lite tidigare.



Roligt att ni får en veckas praktik. Får ni vara på en ftv-klinik då? Vi hade ju bara barnpatient en dag så de har utökat ytterligare.



Kram!

2011-08-28 | 21:26:14
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback