The Body Shop.

Denna dagen startade jag med en powerwalk. Jag passade på att gå förbi Anna och lämna tillbaka några skolböcker som jag lånade av henne i våras. Vi stod och pratade i drygt en timme innan jag fortsatte med min powerwalk. Väl hemma möttes jag av ett mycket efterlängtat paket från Topphälsa! Blev tipsad av Emma för några veckor sedan om ett jättebra erbjudande från dem där man kunde beställa tre nummer av tidningen för 59 kr plus frakt och då få body butter, lip balm och duschgel från The Body Shop. Jag som är ett stort fan av The Body Shops produkter var inte sen att haka på. Så idag kom som sagt var det mycket efterlängtade paketet och första tidningen får jag i september.

Nu tänkte jag göra mig en sallad och sedan sätta mig ner och göra upp en varsin planering för de två kurser som startar till veckan. Ska även börja kolla igenom litteraturen m.m. Vid tre sen ska jag ut på dagens andra powerwalk, efter det har jag en tvättid och sedan blir det myskväll här hemma. Imorgon har jag inplanerat en rolig grej på kvällen så det ser jag verkligen fram emot!


Kommentarer
Lina säger:

Vi ska ju vara i Karlstad hela v.35,36,38,39 + mån-ons v.37 så det finns gott om tid att luncha med oss :) Bara att du hör av dig!



Fan också, det där erbjudandet tänkte jag nappa på men glömde helt bort..



Aha, ska ni läsa Od 3 och barnkursen parallellt? Då har de ändrat från förra året!



Kram

2011-08-26 | 22:57:44
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback