10:06

Jag är så himla glad för jag klarade den skriftliga tentan och den kliniska examinationen! Fick reda på igår att jag klarade den skriftliga och ni kan ju gissa om det kändes bra! Höll seriöst på att svimma av lättnad när jag såg att det stod godkänd i mailet! Men trots att jag är så glad så är det någonting som gnager och jag vet inte vad det är.. Jag är så trött nu för tiden och jag som hade tänkt plugga igår i några timmar fick knappt någonting gjort. Motivationen är som bortblåst och ja, jag har ingen aning om vad det är med mig. Jag kan helt enkelt inte slappna av! Så därför försöker jag byta bort mitt pass ikväll så att jag bara kan få vara hemma ikväll och ta det lugnt, inte tänka på skolan, inte tänka på praktiken, inte tänka på något.

Så nu ska jag sätta mig och ringa runt lite och hoppas på att det finns någon vänlig själ därute som kan ta mitt pass ikväll. Efter det ska jag sätta mig ner och skriva klart den andra frågan på temat och försöka hinna med någon mer. Försöka.


Kommentarer
Lina säger:

Grattis ännu en gång :)



Jobbigt med en sådan känsla. Kan det vara USA-resan som bekymrar och gör att du inte kan slappna av? Det kanske bidrar till att motvationen är som den är också. Själv har jag inget att skylla min dåliga motivation på :P

2010-01-30 | 10:53:14
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback