Aningens för kallt.

Imorse hade jag ställt klockan på 08.00 då jag hade tänkt gå upp tidigt och sticka ut och springa innan jobbet. Rickard åkte iväg vid sju-tiden och då frågade jag hur kallt det var ute. Tillbaka fick jag svaret -22 grader. Min reaktion på det var att ställa om alarmet till en senare tid, inte en chans att jag skulle ge mig ut och springa när det är så kallt ute! Det var en pina nog att gå till jobbet idag och då såg jag ändå ut som en eskimå så påpälsad som jag var!

Idag har det dock var så lugnt på jobbet så jag fick gå hem redan kvart över sex. Ganska skönt faktiskt, jag och Rickard åkte iväg och handlade så nu är det avklarat och jag har en sak mindre att göra imorgon! Nu ska jag försöka mysa till det lite här i datorrumet med ljus och julmusik och sedan stänga in mig för nu är det dags att slå in alla julklappar!


Kommentarer
Anna säger:

haha jaaa en ryggsäck får du nog plats i ;) Antons är redan upptagen men du kan ju hopp ner i min ;)

2010-12-22 | 10:26:06
Bloggadress: http://annastjarnborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback