Kortslutning.

Ja, det känns som om jag börjar närma mig det stadiet nu. Det har varit en riktigt lång dag med mycket att ta in efter några föreläsningar om anatomi m.m. Det var väldigt intressant, men lite svårt att ta in allting när det är en massa nya ord som man inte har hunnit kolla upp än m.m. På slutet var det dessutom lite jobbigt att hänga med efter en lång dag. Nu är jag i alla fall hemma och jag har suttit här och krånglat lite med anmälningen till vårterminens kurser. Har inte fått iväg min anmälan än eftersom att det inte gick att kryssa i ett alternativ som man skulle fylla i som programstudent så det får vänta tills imorgon när jag har fått hjälp. Har även fått avbeställa en bok från lycknis och beställa den från Adlibris istället då det är det enda stället som den kommer komma in om någon vecka.

Ja, så nu är jag helt slutkörd och nu tänker jag försöka laga lite middag här hemma och ta en lång varmdusch. Sen har jag stämt träff med sängen för en skön, lång natts sömn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback