Fort Fort

Denna vecka har hittills gått väldigt fort.
Onsdagen spenderades i Karlstad, där jag hann med både det ena och det andra t.ex. lite shopping (en skjorta och en tröja från Gina Tricot), övningskörning m.m.
Det var ju jag, Älsklingen, Niklas och hans flickvän Elin som åkte till mamma och Stefan.
Vi sov ju över, så vi hann spela Guitar Hero. Det var grymt roligt! Haha, fast jag var inte speciellt bra, men man måste ju börja någonstans! *Ler*

Idag så har jag övningskört igen med mamma, fast den här gången hemma i Kristinehamn.
Efter det så bar det av till frisören. Jag testade det nya Drop-In stället, Klippet, för första gången.
Blev nöjd med klippningen men jag satt väl där i ca 2 och en halv timme innan det blev min tur. Det var väl lagom roligt.
Hon klippte ca 4 cm, har nu någon form av en page-frisyr, dock med lång lugg. Blev som sagt var nöjd, dock kanske det inte syns att jag har klippt mig. Hehe, får se om Älsklingen märker något.

Nej, nu blir det lasagne här, är grymt hungrig, missade lunchen pga frissan.
Ha en fortsatt trevlig torsdag!

P.S. Imorgon bär det av till Älsklingens kusiner uppe i Norrbotten, så någon bloggupdate blir det inte förens på söndag. D.S.


Kommentarer
Anna säger:

hallå där :P nu vill vi se en bild juh!! gud va spännande med ny frisyr! det är alltid så spännande när du klipper dig louise!! :D

2008-03-27 | 22:12:52
Bloggadress: http://mufflann.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback