Stolt

Dagen började med att jag tog en riktigt efterlängtad sovmorgon. Sedan så tog jag mig i kragen och stack ut på en lång springtur, spang ända ut till Österviks Kapell och lite längre, sen vände jag och sprang tillbaks, hela vägen hem. När jag kom hem så hoppade man in i duschen, sen så hade Rickard ställt fram en riktigt ordentlig frukost. Efter det så begav vi oss till Maxi där Rickard köpte två nya spel till Wii, ett fotbollsspel men även The Sims 2 Cast Away, riktigt roligt alltså.
Sen svängde vi förbi godislagret där jag köpte godis tills ikväll när tjejerna kommer hit (längtar!).

Kommer precis från ett par Baseball-matcher. Haha, är så sleten i armarna nu så att det är en ren ansträning att bara skriva ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback