Söndag

Idag vaknade jag runt tio, och jag kände mig jättepigg.
Så jag gick upp och åt frukost och sen dess så har jag suttit och skrivit ner en massa frågor till släktforskningen.
Jag ska ju släktforska som projektarbete, och Hans (handledare) ville att tills imorgon så skulle vi skriva ner sådant som vi vill ta reda på.
Jag längtar verkligen tills man får sätta igång ordentligt!

Annars så händer det nog ingenting speciellt idag, jag ska cykla bort till Malin sen och hämta lite saker som jag lämnade där igår.
Tänker nog bara ta det lugnt idag och ladda upp in för den nya skolveckan.

Kommentarer
Jenny säger:

Spännande med släktforskning :)

2008-08-31 | 11:45:58
Bloggadress: http://cordell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback