Februari = sjukdomsmånad Deluxe

Oj oj oj, vilken månad det här har varit hittills för oss gällande sjukdomar m.m. Jag har inte kunnat träna ordentligt på drygt en månad på grund av diverse olika förkylningar samt magsjukan och nu börjar det klia i kroppen efter att få röra på sig. Min kondition har nog försvunnit helt och jag längtar efter att få komma igång med löpningen igen! 



För en vecka sedan fyllde jag 27 år och det firades stillsamt här hemma på kvällen tillsammans med Rickards familj. Jag bjöd på färskt bröd med massor av goda pålägg till samt lite fika efter det. I torsdags skulle det egentligen ha kommit upp ett inlägg men det var ett så dåligt WiFi på planet så det kom aldrig upp. Vi åkte nämligen upp till Rickards kusiner som bor en bit utanförr Umeå för att fira Greger som fyllde 60 år. Tyvärr blev lilla Melker magsjuk när vi kommit upp och den där magsjukan spred sig som en löpeld under helgen. Jag hade hoppats på att man kanske skulle ha haft turen att klara sig då vi var sjuka i januari, men icke! I söndags kväll blev jag jättedålig när vi klev in genom dörren här hemma igen.  Jag var dålig fram till lunchtid i måndags och har varit hemma sedan dess. Än så länge verkar det dock som att Rickard och Ruth har klarat sig och det håller vi tummarna för! Jag hoppas på att få kunna jobba imorgon igen. Usch och fy för magsjukan alltså, men nu hoppas vi på nya friska tag igen!



Den fina presenten från min man, en högtalare från Sonos!
Wilhelm, Ruth och Melker, tremänningarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback