Lata dagar.

Hej på er! Ruth ligger och sover i sin vagn i skuggan och jag har precis lagt mig till rätta i solstolen. Jag försöker att ta tillvara på det här härliga sommarvädret så gott det går för på torsdag såg det ut som att det skulle bli sämre igen. Jag ska i och för sig jobba på torsdag och på fredag så det gör ju verkligen ingenting, hehe! 

Min trogna följeslagare Sixten, aka The Soldyrkare!
Man måste ju börja någonstans, dock lider jag lite med mina grannar som kan råka bländas av dessa likbleka ben!

Det var så skönt imorse för idag passade jag på att sticka ut på dagens löprunda redan innan Rickard gick till jobbet. På så sätt behövde jag inte ha med Ruth och även om vagnen ger extra träning så är det skönt att få springa utan den emellanåt! Vi har varit på klinikmöte nu på morgonen som vanligt och resten av eftermiddagen är oplanerad. Ikväll drar babysimmet igång igen och den här gången fick vi den bästa tiden som är på kvällen. Då kan både jag och Rickard vara med och det är ingen av oss som behöver känna sig stressad på grund av jobb osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback