Kristi Himmelsfärd.

Eftersom att röda dagar typ inte existerar på min käre sambos jobb så fick jag och Ruth börja gårdagen hemma utan honom. Vi tog en promenad till Maxi och kompletteringshandlade lite och vid lunch kom Rickard hem igen. Efter lunchen åkte vi ut till Skärgårdscafét där vi tog en fika (eller ja, en kopp te för mig i alla fall) tillsammans med Anna, Linnéa, Emma och Steven. Igår blåste det en hel del så trots solen var det kyligt. Men jag fick upp värmen när jag klippte gräset senare under dagen. Rickard fick sig ett gott skratt eftersom att jag bestämde mig för att springa med gräsklipparen! Hehe, man fick upp flåset tillslut, perfekt mjukstart för mig som legat hemma sjuk i två dagar!

Anna, Emma, Rickard och Ruth.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback