Shopping och träning DeLuxe.

Godkväll! Jag har precis sjunkit ner i soffan efter en heldag ute på vift! Ruth vaknar runt 06.30-07.00 och då är det bara att kliva upp och ta tag i dagen. Efter frukosten åkte vi iväg och veckohandlade och sen mellanlandade vi här hemma en snabbis innan jag packade in oss i bilen och åkte till Karlstad. Vi har betat av Ikea, Plantagen, Panduro, Stadium Outlet och Lager157. Så idag har det shoppats lite smått och gott. Lite köksutrustning vi har saknat här hemma, spärrar till lådorna i köket (på grund av lilla fröken Klåfingrig), dekorationer och lite pysselverktyg inför bröllopet, en blus och en löparjacka samt nya löparskor åt mig. Helnöjd med skorna, de satt som ett smäck, rätt dämpning för mig då jag i stort sett bara springer på asfalt och dessutom nedsatta med 50%, man tackar! Firade detta med att möta upp Jessica och köra ett tungt Fight Fit-pass så nu är jag helt slut! Imorgon ska jag faktiskt ha en vilodag, har tränat varje dag sen förra torsdagen så nu är det dags för lite paus en dag!

Nya löparskorna, älskar Asics!
En stund innan passet började förut, när vi väl kom igång tror jag att vi var runt 35-40 stycken! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback