Iphone och megaförkylningar.

Godmorgon! Jag halvligger på ett täcke på golvet här hemma medan Ruth röjer runt omkring mig. Hon snackar på för fullt, mycket mamamama, papapapa, dadadada, jajaja samtidigt som hon grejar med sina leksaker. I måndags kväll var det dags för mig att bli sjuk (Rickard sant flertalet av våra vänner har gått runt och varit förkylda så jag hade väl egentligen bara gått och väntat på det) och om jag blev sjuk. Hög feber, snorig och halsont med betoning på ont! Nu är jag feberfri igen i alla fall och idag har jag Ruth själv igen (Rickard fick vara hemma igår och så har Annika och Göran varit så snälla och hjälpt oss att vara barnvakt). Det märks dock på kroppen och orken att man inte är helt återställd än, så just nu är jag väldigt glad att lilla fröken Hedqvist är på bra humör och sitter och grejar själv!

I måndags fick jag äntligen tillbaka min mobil! Ni vet den som enligt Macforum i Karlstad inte gick att konstatera vad felet var, absolut inte gick att göra några felsökningar på och som inte gick att laga, den telefonen är nu lagad fast av Halebop istället! Behöver jag säga att jag är glad att jag inte lyssnade på dem på Macforum och köpte en ny för 3500kr? Tur att man litar på magkänslan ibland! Nu är jag i alla fall väldigt nöjd att ha min kära mobil med fungerande kamera igen!


Kommentarer
Littlebro säger:

**tur att man litar på lillebror!

2016-06-30 | 23:40:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback