Överraskningsfest.

Goddagens! Då var den här veckan snart slut! Jag sitter i soffan med en kopp te och försöker hålla ögonen öppna medan Ruth hoppar för fullt i sin hoppgunga. Rickard är iväg och spelar badminton som vanligt på söndagar. Vi ska iväg på kalas för min kusin sen vid två men i övrigt har vi inga planer för dagen och det känns skönt!

Igårkväll överraskade jag, Linnéa, Anna, Karin, Sandra och Elinor AnnaSofia som nu har tagit sin socionom-examen. Hon trodde att hon skulle komma hem till mig och umgås med mig, Linnéa  och Anna, vilket hon i och för sig gjorde, men som jag skrev ovan så anslöt fler! Vi hade pyntat och köpt present, vi köpte hem mat och sedan satt vi och pratade ocv skrattade hela kvällen! Det var så roligt och mysigt att ses och umgås allihop i gamla tjej-gänget!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback