Dagvilsen.

Hej på er! Jag har nog inte riktigt kommit in i våra vanliga rutiner igen efter julledigheten. Jag känner mig lite dagvilsen och har gjort det hela veckan hittills. Det är lite jobbigt när man tror att man är en dag före mot vad man faktiskt är. Men men, det ger väl med sig snart.

På tal om rutiner så har jag tagit tag i träningen igen nu efter alla förkylningar m.m. som varit. Jag har två långsiktiga mål; att bli av med de sista graviditetskilona samt att bygga upp musklerna och konditionen till vad de var innan jag blev gravid. Även om det går väldigt trögt nu i början så är jag ändå motiverad till att köra järnet!

Det är inte bara jag som tränar här hemma, Ruth kämpar på med att försöka vända sig från rygg till mage. Hon har lyckats några gånger men det är svårt att lyckas klura ut mysteriet med hur man gör med ena armen. Men hon är så duktig och det fortsätter att hända massor med henne hela tiden! Hon skrattar när man kittlar henne, hon älskar när man sjunger för henne (Krokodilen i bilen är favoritlåten just nu), hon kan sitta korta stunder helt själv utan stöd (dock får man vara med hela tiden eftersom att hon lätt tappar balansen), hon testar sina röstresurser och provar på olika ljud och hon älskar sin hoppgunga där hon röjer järnet!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback