- 23,2 grader.

Godmorgon! Jag var precis nere en snabbis på nedervåningen och kollade temperaturen ute och den visade på -23,2 grader! Brr, tror nog att vi håller oss inne idag! Hade egentligen tänkt springa men jag får nöja mig med hopprep och jogging på stället här inne idag istället! Utöver träning så står storstädning på schemat samt bakning. Imorgon kväll kommer mina arbetskamrater hit på middag så jag ska försöka förbereda så mycket som möjligt idag!

Det finns inget bättre än att vakna upp bredvid den här lilla glada tjejen!

Kommentarer
Emma säger:

Ååh vilken mysig bild! Finingar! 😍

2016-01-14 | 10:31:14
Maggan säger:

åh va gulliga ni är :) Börjar skymta lite hår!

Svar: Ja nu börjar det sakta men säkert växa fram! 😊
Louise

2016-01-14 | 22:08:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback