Jobbvecka och träningsschema.

Godmorgon! Här hemma ligger/sitter vi kvar i sängen fortfarande. Jag kikar runt lite på mobilen och Ruth tränar för fullt på att förflytta sig runt i sängen. Nu vänder hon sig till mage och tillbaka, drar sig framåt och försöker ta sig upp i krypposition. Hon börjar bli väldigt stark i överkroppen och det är så roligt att se hur hon lär sig och utvecklas.




Sedan jag skrev senast har Rickard hunnit fylla år, vi har haft två överraskningsmiddagar för honom, en med hans familj i onsdags och en med några av våra vänner i fredags. I torsdags hade jag, Emma och Linnéa lite tjejkväll, jag jobbade i fredags, i lördags var vi iväg till Bröllopspalatset i Degerfors där Rickard provade kläder inför bröllopet, på kvällen var vi hembjudna på middag hos Jesper och Johanna och igår efter löprundan och att ha varit barnvakt åt Märtha blev det en spontan heldag tillsammans med Anna och Linnéa. 

Yatzi i fredags kväll!
Provning av olika kostymer med tillbehör.
Kusin Märtha på besök igår.

Idag har vi inga planer utöver att jag ska träna, och det känns lite skönt med en lugn hemmadag bara! Imorgon ska jag jobba några extra timmar på jobbet och idag tänkte jag fila lite på ett nytt kost- och träningsschema. Träningen går bra nu, kosten däremot har det varit lite sisådär med så nu är det dags att ta tag i det också!

Kommentarer
J säger:

Du kan gärna få bli min PT!!
Kram J

Svar: Det är synd att vi inte kan träna tillsammans! Men jag kan maila mitt träningsprogram om du vill? :)
Louise

2016-02-29 | 15:41:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback