Att komma tillbaka.

Godkväll! Snart är även den här söndagen slut! Jag ligger faktiskt redan i sängen och kommer snart att sova gott förhoppningsvis! Vi har haft en mysig kväll här hemma i soffan. Jag och Rickard såg på den senaste Beck-filmen, Steinar. Riktigt bra var den, älskar Beck! Ruth satt emellan oss i soffan och lekte med sina leksaker och pratade på för fullt innan hon somnade i Rickards famn och nu ligger hon i sin vagga bredvid vår säng och sover fortsatt gott! Lilla älskade barn!


Idag passade jag på att springa utan Ruth i barnvagnen och vilken skillnad det blir alltså! Jag sprang min gamla runda på 6 km och den har jag inte sprungit själv (utan att vara gravid eller springa med barnvagnen) hela rundan på drygt 1,5 år! Det kändes så himla bra idag och även om jag sprang på cirka tre minuter sämre totaltid än vad jag gjorde för ett och ett halvt år sedan så är jag ändå väldigt stolt över mig själv, jag behövde den här egoboosten gällande min löpning! Efter löpningen körde jag igenom mina styrkeövningar här hemma och det kändes bra att avsluta helgen så! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback