Babycafé.

Goddagens! Jag tyckte att gårdagen segade sig fram i ett snigeltempo medan dagen idag istället har susat fram. Jag och Ruth startade dagen med vår vanliga PW och idag var det riktigt skönt att vara ute och gå i solen, den värmer fortfarande ordentligt! Efter en snabbdusch och lunch promenerade vi bort till Öppna Förskolan och baby-caféet de har där varje onsdagseftermiddag. Ruth sov första timmen men sen vaknade hon allt till och hängde med kompisarna Svea och Alma i babypölen. Svea är tre månader äldre än Ruth och mellan Ruth och Alma skiljer det bara fem dagar. Det är väldig roligt att komma iväg så här och träffa andra föräldrar och barn. Jag har kommit till det stadiet nu att jag börjar tycka att det är skönt att ha åtminstone en sak planerad varje dag. Det är ju så klart skönt att bara skrota runt hemma också men det känns bra om vi tar oss ut från huset dagligen. 

Mys i sängen imorse och lilla lammet innan vi stack ut på vår PW.


Häng i babypölen med Alma och Svea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback