Materiell lycka.

Nu kommer det ett ytligt inlägg här, men igår eftermiddag åkte jag och Ruth in till Karlstad en sväng för att hälsa på mamma och Stefan men också för att jag behövde gå en sväng på stan. I ungefär två månader nu så har jag gått runt i samma par svarta jeans, ett par som jag hade sen innan jag blev gravid. De har ju blivit väldigt slitna i och med att jag har använt dem så ofta, ni vet när det blir så där slappa i knäna och kring midjan. I helgen så gick de sönder så då kände jag att det äntligen var dags att unna mig lite nya kläder. Köpte två par nya jeans (i min gamla storlek!) och en tröja på Gina Tricot, och det var verkligen materiell lycka för mig kan jag säga! Det var en liten belöning för det hittills lyckade resultatet med träningen!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback