Le Train.

Nu sitter jag, Ewa, GunBritt och Per på tåget hem från Göteborg. Jag startade dagen redan vid halv sju med ett träningspass innan frukost och mässa. Det kändes skönt att ha det gjort och så trött som jag är just nu så hade jag nog inte haft orken eller motivationen till att riva av ett pass när jag kommer hem sen ikväll. Då vill jag bara slå mig ner i soffan tillsammans med mina två hjärtan och ta det lugnt framför tvn. 

Här stod vi länge och klämde och kände, älskar instrumenten från LM!

Kommentarer
Lina säger:

Vilken dröm-monter haha. Skulle verkligen vilja prova ett helt nytt gäng för att hitta nya favoriter :)

Svar: Haha eller hur! De har gjort en ny Ergo-mix nu och de skaften låg hur bra och skönt som helst i handen, det var jättestor skillnad mot de vanliga! :)
Louise

2015-11-13 | 20:15:05
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback