Italienskt julbord.

Godmorgon på er! Det är ju så otroligt typiskt att man vaknar tidigt, helt klarvaken så klart också, när det är helg och man är ledig. Och det är fortfarande mörkt ute. Men jaja, sånt är livet! Jag tänker nog ta och försöka ge mig ut på en långpromenad här innan frukosten för resten av dagen är fullspäckad. Nu under dagen är vi hembjudna på lunch hos Marcus och Emelie, dit större delen av Rickards familj också kommer befinna sig. Sen ikväll vankas det inflyttningsfest hos Linnéa!

Igår kväll var ju vi iväg på ett italienskt julbord, och det var supergott! Jag åt så mycket, så där på tok för mycket som man tenderar att göra på ett julbord! Men gott var det! Det var mycket lax, lammfilé, kyckling, pasta, såser, färsk frukt (vet inte hur mycket ananas jag åt), skinka, salami m.m. Om någon av er har svängarna förbi Kristinehamn så kan jag rekommendera julbordet på La Cucina!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback