Dags för examination.

Den här helgen susade förbi den också, längtar redan till nästa helg, som för min del börjar redan på torsdag! Jag har som jag skrev i fredags varit kattvakt åt lillfisen Orvar i helgen och i lördags sov jag i Niklas och Annas lägenhet för att han inte skulle behöva vara själv så mycket. Dock har han ju energi så att det räcker och blir över den där lillskrutten måste jag säga, tror att han väckte mig tre gånger under natten när han härjade! Tur att han är söt i alla fall! *Flinar* Förutom kattvaktandet av Orvar så jag också jobbat både lördag och söndag, tränat och hunnit med att träffa godingarna Alfred och Märtha.
 
Idag har jag och Johanna förberett oss för fullt inför morgondagens examinationsseminarium av vårt examensarbete. Det är lite blandade känslor, börjar bli smånervös nu men på samma gång ska det bli skönt att få det gjort. Ni får hålla tummarna! 
 
Nej, om man kanske skulle ta och sätta igång med middagen.. det är ju våffeldagen idag så vi lyxar till det med våfflor, sylt och grädde, bra nyttighetsstart på veckan! Tur att jag var ute och sprang förut!
 
Orvars otroligt snygga och outstanding sovstil!
Världens sötaste små busfrön! Bilden är lånad av Emelie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback