Inget liv?

Känner mig fruktansvärt tråkig för stunden. Mina dagar är inte särskilt intressanta just nu; jag går upp, sticker ut och springer, pluggar tills Rickard kommer hem från jobbet, då äter vi och åker till huset och målar och fixar och så fort vi kommer tillbaka till lägenheten så är det i stort sett direkt i säng som gäller om man ska orka med dagarna. Jag känner att jag inte har något direkt liv och jag längtar som bara den tills den 30:e mars så dessa två kurser (om jag blir godkänd i allting) och flytt m.m. är avklarat! 

Igår skickade jag i alla fall in hemtentan som jag blev klar med i fredags. Vi har också målat klart i köket och i sovrummet och påbörjat målningen i vardagsrummet så ikväll ska jag och Rickard göra ett ordentligt ryck där. Man får glädjas åt de små sakerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback