God Jul

Jag brukar inte ha nyårslöften, men nu har jag ett jag faktiskt både vill och försöker komma hålla och det är att jag under 2013 ska bli en bra mycket bättre bloggare som uppdaterar bloggen oftare! 
 
Den här sista veckan innan jul har varit lite stressig men på samma gång mysig då julkänslorna har infunnit sig ordentligt! Och idag är det äntligen julafton! I skrivande stund sitter jag hemma hos mamma och Stefan i Karlstad, där övriga i familjen ligger och sover. Vi har som tradition sedan x antal år tillbaka att vi samlas här på kvällen den 23:e och umgås för att på morgonen den 24:e äta julfrukost tillsammans och byta julklappar. Efter detta åker jag, Rickard, Niklas och Anna vidare på jullunch hemma hos pappa och Rosi där vi (hör och häpna) äter mer julmat och byter paket. Tillsist landar jag och Rickard hemma hos hans storebror med familj där även andra familjemedlemmar från släkten Hedqvist/Hermansson befinner sig och där stannar vi  resten av eftermiddagen och kvällen sedan! Det blir en hel del åkande för vår del men på samma gång är det mysigt att få träffa så många som möjligt!
 
Jag vill önska alla mina läsare en riktigt God Jul!

Kommentarer
Karin Johansson säger:

Låter som ni fick en mysig julafton! Kul att ni tillsammans får umgås med båda era familjer på julafton!

2013-01-20 | 15:08:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback