A lot to do.

Godkväll! Ursäkta för helgens bloggtorka men jag har haft fullt upp med jobb, hemmafix, pajbakning, kalas för Lillebror som fyller år imorgon, träning och förberedelser inför morgondagens seminarium i Folkhälsoarbets-kursen, så jag har haft en hel del för mig! Nu sitter jag och pustar ut här lite och ska alldeles strax äta smarrig lasagne till middag tillsammas med massor av sallad. Sedan får det bli det senaste avsnittet av Merlin och sedan är det jag som tar kväll, måste ladda batterierna inför morgondagen känner jag, är lite smånervös! Ni får hålla tummarna för mig!

Idag har min fina Rickard varit så duktig här hemma och fixat de nya bänskivorna på plats i köket med hjälp av Göran (uppskattas mycket!) och det blev jättebra! Nu är det bara golvet som ska på plats så är köket klart och bara sov- och datorrummet kvar!


Precis som dagarna susar förbi så går även åren snabbt, för precis ett år sedan idag så postade jag ett inlägg med gamla bilder på mig och Lillebror i samband med hans födelsedag. Det känns som om det var nyss, tiden går så jäkla snabbt, jag håller på och bli lite gammal va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback