A strange day.

Den här dagen har känts konstig lång och ändå har det inte hänt så mycket! Det kanske beror på att jag startade tidigt. Vid nio imorse gick jag och Linnéa till apoteket för att införskaffa myggmedel, handsprit, vätskeersättning, hudlotion m.m. inför resan. Sedab promenerade vi förbi banken för att kolla om de hade egyptiska pund men det hade de tyvärr inte och de kunde heller inte beställa det så vi får helt enkelt ta ut där nere om det behövs! Efter det gick vi vidare till Varnumhälsan för att fråga lite om spruta mot Hepatit A som man har hört att det är bra att ta innan man åker till Egypten och sagt och gjort, jag fick ta där på direkten medan Linnéa valde att ta imorgon istället. Om sex månader ska jag ta den andra sprutan. Det sved ju dock lite, 465 kr för en spruta men jaja, hellre det än att man blir sjuk!

Jag tog elva-bussen in till Universitetet för dokumentationspasset som vi skulle ha nu på eftermiddagen och väl där så visar det sig att vi inte har någon handledare förrän mellan 14.00-15.00. Jag hann bli klar med all min dokumentation långt innan handledaren kom och efter handledningen valde jag att ta en tidig buss hem istället för att sitta och rulla tummarna i två timmar. Så nu väntar jag bara på att klockan ska bli halv sju då Sandra och Linnéa kommer hit!


Kommentarer
Anna säger:

Hej! HAr du funderat mer på jobbet? :)

2011-06-01 | 12:34:18
Bloggadress: http://annastjarnborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback