Brrr..

Kom nyss in från en lång powerwalk ute i kylan, med betoning på kylan, då det verkligen är superkallt ute! Jag fick ju upp värmen tillslut men i början var jag otroligt sugen på att vända om, gå hem och komma in i värmen igen! *Ler*

Idag vankas det jobb igen efter några dagars ledighet, ska köra stängning ikväll och hör och häpna, jag ser faktiskt fram emot. Okej, inte faktumet att jag ska köra stängning utan att få jobba! Jag har inte gjort någonting vettigt de senaste dagarna och ny börjar det krypa så smått i mig så för en gångs skull ska det bli kul att jobba! Men fram tills dess blir det nog mest slapp här hemma, tänkte göra iordning en stor kopp med te och ta fram mina akvarellfärger. Jag har nämligen bestämt mig för att måla mina egna julkort i år på akvarell och dessutom vara ute i god tid med detta projekt så det är ju lika bra att passa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback