På promenad.

Ligger i soffan med datorn på magen och pustar ut efter ett väldigt tungt och varmt spinningpass. Idag har jag väl gjort någonting i stort sett hela dagen vilket är roligt. Har hunnit med en timmes gymträning, fortsatt målande av köksluckor, lunch med Rickard och så en promenad ut till skärgården med fröken Hassel som äntligen är hemma. Vi hamnade på en brygga där vi doppade fötterna i det iskalla vattnet och sedan bara låg och njöt av solen (och molnen) och pratade på om en massa saker! Jag är så himla glad att mina kära tjejer är hemma i stan igen nu, det har varit tre tomma månader utan dem!

Nu får jag nog ta och resa på mig så att jag inte somnar här, svettig och ofräsch som jag är just nu. Ska ta mig en dusch och sedan promenera iväg till Coop för att kolla efter en grej. Funderar även starkt på att köpa med rabarber hem om det finns där och göra en smarrig rabarberpaj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback