Explosion.

Sov dåligt inatt också så det var lite tungt att gå upp när klockan ringde vid halv sex. Började jobba klockan sju och idag var det ett helpass som gällde, 07-16. Men jag går hellre upp tidigt och får sluta tidigt, för ja, fyra är tidigt om man jämför helpassen 12-21 eller 13-22, så det här var rena lyxpasset för mig! *Flinar* Idag har det ju dock varit ruskigt varmt uppe på jobbet och det var varmare inne än vad det var ute, så när jag skulle springa hem efter jobbet så var det nästan skönt att komma ut från restaurangen. Men efter hundra meter så var det inte så skönt längre, det kändes som om huvudet skulle explodera av värme när jag stapplade in genom dörren.

Nu är jag ledig i två dagar och jag tänker verkligen ta tillvara på de dagarna kan jag lova för sedan väntar många och jobbiga pass för min del. Så imorgon vankas den en springtur med Hassel, en mil har vi planerat att springa, får se om jag överlever! *Ler* Ska även ta en sväng på stan och köpa nytt akvarellpapper så att jag kan måla, har massor utav inspiration nu så jag längtar!


Tummen upp för inspiration.


Kommentarer
Lina säger:

Ja, det var verkligen en underbar helg :)

Jäklar så hurtig du är då i sommarvärmen. En annan ligger på latsidan :P

2010-06-29 | 21:00:55
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback