Mamma-Fitness.

Hej på er! Jag kan säga att det inte är några fel att vara mammaledig sådana här fina höstdagar, inga fel alls! Man får verkligen försöka ta tillvara på de här dagarna för snart vänder det väl tyvärr och blir regnigt, blött och mörkt ute istället. 

Det blev allt lite shopping åt alla i familjen igår när vi åkte till Karlstad. Ruth växer så det knakar och nu börjar 56-plaggen bli för små också så igår köpte vi nya pyamasar åt henne samt några mössor, vantar och bodysar. Jag fick även med mig en enkel klänning hem från H&M. Egentligen vill jag inte köpa kläder åt mig själv just nu när jag befinner mellan två garderober, men eftersom att vi ska på dop i helgen och typ inga av mina klänningar passar mig just nu så fick det bli så. Innan vi åkte hemåt igen stannade vi till en stund hemma hos mamma och Stefan och hämtade hem en babysitter som vi har köpt åt Ruth.

Tisdagen har susat förbi den med, och idag blev det inget klinikmöte för min och Ruths del utan vi hängde med Sofia och Svea på ett pass mamma-fitness. Det var första gången för min del men definitivt inte det sista! Gillade upplägget väldigt mycket och imorgon kommer jag nog ha min beskärda del av träningsvärk! Jag stack ut på en PW nu i eftermiddags också med löpintervall i ett lugnt tempo så idag har kroppen verkligen fått jobba! 

Nya babysittern får tummen upp både av Ruth och mig, så bra att man kan somna i den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback