Löpning och korvgrillning.

Goddagens! Helgerna susar bara förbi känns det som! Vi har i alla fall haft en väldigt mysig helg trots att jag har känt mig lite hängig nu på slutet. Igår vid lunch var vi hembjudna till Elinor och Christoffer på korvgrillning. Vädret igår var ju kanonbra och det blev några trevliga timmar med prat och skratt tillsammans med några av de bästa! Ruth sov sig igenom hela besöket, hehe, social bebis eller hur? Väl hemma igen kände jag mig lite trött och sliten, vi skulle egentligen sväng förbi och firat min kusin som fyllde år men jag kände mig inte riktigt fit for fight för det så jag och Ruth tog det lugnt hemma och Rickard passade på att jobba i några timmar.




Idag startade jag dagen med lite styrketräning här hemma och sedan tog jag med Ruth i vagnen och sprang den korta rundan på två kilometer. Jag håller på och vänjer in kroppen på att springa nu, hittills har jag sprungit den korta rundan tre dagar i rad och än så länge känns det bra i kroppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback