Löpning och biljettjakt.

Godkväll! Vi landade här hemma i soffan för en liten stund sen efter att ha varit ute på språng större delen av dagen. Idag startade jag min lördag med en löprunda, utan barnvagnen. Det var första gången som jag sprang en hel runda själv. Det var bara två km men jag ville mjukstarta och det kändes bra i kroppen! Sedan min efterkontroll hos barnmorskan har jag verkligen jobbat på med knipövningarna och det börjar ge resultat känner jag, nu törs jag ta i mer när jag springer. Haha, flåset däremot är ju typ lika med noll! Men det är bara att fortsätta nu sakta men säkert!




Efter löprundan tillbringade jag några timmar framför datorn köandes för att försöka få tag i biljetter till Håkan Hellströms spelning på Ullevi nästa år. Trots ihärdigt köande fick jag inte tag i några och jag och mina vänner hade gett upp hoppet. Skam den som ger sig dock, AnnaSofia lyckades få tag i några tillslut så den fjärde juni nästa år är det dags för Ullevi igen, woop woop! Eftermiddagen och kvällen har vi tillbringat hos Rickards pappa tillsammans med hans familj. David och Vide kom upp och hälsade på nu i helgen så då passade vi på att träffas allihop.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback