Flytt-söndag och lugn måndag.

Igår förmiddag stack jag och Linnéa ut på en promenad tillsammans med Ruth i barnvagnen medan grabbarna spelade badminton. Efter det spenderade vi resten av dagen med att hjälpa Rickards mamma Annika att börja flytta till sin nya lägenhet. För min otränade kropp gjorde alla lyft och tyngder igår att det allt känns i kroppen idag, vilket känns bra! 

I skrivande stund ligger jag fortfarande kvar i sängen med en sovande Ruth bredvid mig. Hon kommer nog att vakna snart och då är det dags att kickstarta den här veckan! Det gör jag först med styrkeövningar hör hemma, följt av en PW har jag tänkt mig. Sen tänker jag ägna några timmar av eftermiddagen åt att laga middag samt fortsätta planera inför Ruths dop. Vid 17-tiden sen när Rickard slutar jobbet ska bi åka in till Karlstad igen. Vi ska bland annat hämta hem en babysitter som vi har köpt åt Ruth och sedan ska det shoppas lite nya kläder både åt Rickard och åt Ruth. En doppresent åt Rickards kusinbarn som ska döpas på lördag ska också inhandlas.

Enda bilden jag tog igår. Det tar på krafterna att flytta och Ruth powernapade i bilen med sin snuttefilt i ett järngrepp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback