Godmorgon!

image10

Godmorgon Allihopa!
Idag är det äntligen tisdag och nu behöver inte jag längta något mer.
Vaknade runt nio men gick inte upp förens halv tio, det var riktigt skönt att ligga oh dra sig. Är dock fortfarande lite trött *gäsp*.
Men jag har hunnit med ganska mycket på en timme och tio minuter. Jag har tränat, städat mitt rum, tömt diskmaskinen och gjort mig iordning.
Blev jämt lite småsur förut när jag öppnade kylen och upptäckte att Niklasarna hade druckit upp all juice, utan att jag hade fått smaka en enda droppe! 6 liter juice har dem druckit upp bara sådär på två dagar!
Magen knorrar dock, har inte tänkt äta någon frukost men överväger någon slags brunch.
Ska ju hem till Annasofia sen och träffa hela kompisgänget. Vi har tänkt göra en stor, smarrig fruktsallad och så ska vi spela spel.

Imorgon fyller lilla lillebror Niklas hela 15 år!
Har lovat mamma att rita ett snyggt födelsedagskort åt honom, har några idéer som jag ska sätta i verket sen när jag kommer hem igen.

Nej. nu blir det att äta lite och så innan jag cyklar iväg till stan där jag ska göra några ärenden innan jag träffar Anna och Madde.

Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback