Löpträning, födelsedagsfest och förkylningar.

Hej på er! Jag ligger i soffan och känner mig allmänt seg, känns som att jag sedan en dryg vecka tillbaka har haft känningar av en förkylning men att det inte vill bryta ut. Med min tur kommer det väl komma som ett mycket otrevligt brev på posten nästa tisdag när vi åker till Mallorca.

Förkylningskänningar till trots har jag haft en mycket bra helg! Helgen inleddes med ett hårt Fight Fit-pass i fredags innan det blev en liten tjejkväll jemma hos Emma. I lördags fick jag tummen ur och sprang 7,5 km. Det är jag faktiskt riktigt stolt över för jag har inte sprungit rundor längre än 5 km på över ett halvår. Och på tiden 41 minuter känner jag mig väldigt nöjd!

Rickard åkte iväg till Stockholm igår vid lunch eftersom att han skulle på Red Hot Chili Peppers konsert tillsammans med sin bror så jag och Ruth fick lite egentid en stund innan jag körde henne till Karlstad. Mamma och Stefan har varit barnvakt åt henne då jag igårkväll var bortbjuden på födelsedagsfest för Sandra. Det blev en mycket rolig kväll med fina vänner!

Så fort Rickard kom hem från Stockholm idag runt lunch så åkte vi och hämtade hem vårt lillhjärta. Hon hade som vanligt haft det hur bra som helst sin mormor och morfar Stefan! När vi kom hem vände vi i stort sett i dörren och cyklade hem till Amanda, Jonathan och barnen där vi blev bjudna på eftermiddagsfika. Elinor och Nils var också där så det blev en hel del prat och planering inför resan som närmar sig med stormsteg! Det ska bli så skönt att komma iväg på en solsemester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback