Hemma i Sverige igen.

Hej på er! Nu sitter vi äntligen i bilen på väg hem från Arlanda efter en riktigt bra semestervecka i Alcùdia på Mallorca. Planet hem blev en timme försenat tyvärr och några andra små incidenter gjorde att det drog ut lite på tiden men nu är vi som sagt var på väg hem.

Jag tog en extra semesterdag imorgon och med facit i hand efter dessa förseningar så känns det som ett väldigt bra val! Imorgon är det uppackning av väskor, tvätt, städning hemma och storhandling som gäller. Efter en slapp semester med extremt mycket gottigheter (precis som en semester ska innefatta) är jag mer än sugen på att komma igång med träningen ordentligt igen nu under hösten! Fight Fit kombinerat med löpning är favoritträningen för mig och det som gäller nu! Nej, nu ska jag försöka sova en liten stund, tanka lite extra energi!

Jag med min lilla solstråle häromdagen!

Kommentarer
Malin säger:

Jösses vad stor hon har blivit!! Oh en massa tänder 💙

Svar: Haha, ja hon växer så det knakar!
Louise

2016-09-29 | 21:04:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback