Att älska sitt schema.

Godkväll på er! Jag sitter och pustar ut lite i soffan innan jag ska sticka iväg på veckans musikquiz om en liten stund. Ruth har precis somnat för kvällen och ikväll var hon verkligen trött. En sån här lätt läggning kan jag inte komma ihåg när jag hade senast!

Det är redan onsdag, de här första dagarna på jobbet har bara susat förbi och jag älskar att jobba igen! Jag stortrivs med mitt nya schema där jag nu både assisterar, sitter i receptionen och har egna patienter. Det är en perfekt kombination med variation både för kroppen och huvudet! Sen underlättar det för mammahjärtat när jag vet att Ruth har det så himla bra här hemma med Rickard! Annars hade det nog inte varit lika lätt att gå till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback