Uppladdning inför tjejhelg

Jag springer runt här hemma och packar för fullt för imorgon är det fredag och den här helgen är mycket efterlängtad! Det vankas tjejhelg tillsammans med Johanna, Sarah och Anette som jag pluggade tillsammans med på tandhygienistprogrammet. Vi fyra har inte setts allihop sedan vi tog examen för drygt tre och ett halvt år sedan så det ska bli så himla roligt och mysigt att ses igen! Johanna hämtar upp mig imorgon eftermiddag och då styr vi bilen mot Åtvidaberg där Sarah bor och där vi ska tillbringa helgen.


Kommentarer
Anonym säger:

Vi ses snart.
/ J.

2016-10-20 | 21:51:32
Lina säger:

Vad roligt! Då är du ju nästan i min trakter. Sarah har jag träffat flera gånger om jag tänker på rätt person (jobbar på Orofacial medicin/sjukhustandvården) :)

Svar: Ja visst bor du i närheten? Det stämmer, rätt Sarah du tänker på! :) Det blev en toppenbra helg, kul att komma till Östergötland och se lite!
Louise

2016-10-21 | 19:44:12
Bloggadress: http://linahalldin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback