På flyget.

Godmorgon! Jag och Rickard sitter nu på planet mot Prag. Känns som att det var nyss vi bokade den här redan, hösten har verkligen gått fort! Det blir en liten bröllopsresa för vår del och utan Ruth den här gången. Hon ska tillbringa tiden med farmor och farfar samt mormor och morfar Stefan så henne kommer det inte gå någon nöd på! Värre blir det nog för mig och Rickard, hehe!

Jag har inte varit i Prag förut så det ska bli spännande att se staden, alla som jag känner som har varit där verkar väldigt nöjda med besöket! Vi har väl inga direkta planer egentligen mer än att se oss runt, shoppa och äta gott! Det ska bli mysigt att umgås bara jag och Rickard!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback