Grill- och spelkväll.

Igår morse var det Rickards sovmorgon så när Ruth tyckte att det var dags att kliva upp vid 05.30 var det bara att göra det! Vi åt lite frukost och när det var dags för Ruths morgon-nap så passade jag på att bädda ner henne i vagnen och klara av löprundan för dagen. Två flugor i en smäll, Ruth fick sova och jag klarade av en riktigt bra löprunda! Igår pushade jag mig själv ordentligt och förbättrade min tid för den rundan med cirka en minut! 

Resten av dagen spenderades i trädgården med gräsklippning och rensning och på kvällen kom ett gäng med kära vänner hit för grillning och spelkväll. Vi gjorde egna hamburgare och de blev ruskigt goda måste jag säga! Efter maten åkte Monopolet fram och det blev några timmars spelande med massor av skratt när det började bli svårt att ta sig förbi alla hus- och hotellbyggen utan att gå i personlig konkurs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback