Bruce Springsteen

Igår efter lunch tog jag och Rickard tåget ner till Göteborg för att gå och se Bruce Springsteen och The E Street Band när de spelade på Ullevi. Vi fick biljetterna och en hotellnatt av min farbror med familj i bröllopspresent. Bruce Springsteen är en av mina absoluta favoritartister och på min ej uppskrivna Bucketlist har jag alltid velat se honom live! Det blev en grym kväll och trots lite regn så var stämningen ändå på topp! Vi är så glada och nöjda både jag och Rickard att vi kom iväg! Lyckan för mig blev ju total när de framförde min favoritlåt I'm on Fire (om jag måste välja en enda låt som är dem enda jag får lyssna på skulle det vara den)! Tack Bruce för en fantastisk upplevelse!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback