Nyårsafton 2016

Hej på er! Jag kom precis hem från årets sista Fight Fit-pass tillsammans med Amanda, är helt slutkörd i kroppen nu! Jag är riktigt stolt över mig själv hur bra jag har tränat det här året och hur stark min kropp har blivit, det är väl egentligen mitt enda mål till nästa år, att jag ska försöka fortsätta träna så bra som jag gjort. Jag mår så mycket bättre både i kropp och huvud när jag håller igång träningen.





Vår nyårsafton kommer tillbringas här hemma tillsammans med vänner. Det är Amanda, Jonathan, Miranda och Samuel, Elinor, Christoffer och Nils samt Karro, Krister och Melker som kommer hit. De kommer redan vid 15-tiden så att barnen får leka av sig tillsammans och vi vuxna ska kunna laga mat tillsammans. Vi lyxar till det och avslutar återmarschera en trerättersmiddag. Till förrätt blir det toast med avocadorörasom toppas med räkor och citron, till huvudrätt blir det smördegsinbakad fylld fläskfilé med hasselbackspotatis och två olika såser till. Vi avslutar med en jordgubbs- och passionfruktscheesecake på kladdkaksbotten. Hehe, det kommer inte gå någon nöd på oss om man säger så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback