Den sista veckan.

Hej på er! Det känns verkligen som att vi kramade ur det sista av sensommaren nu i helgen som var och idag knackade hösten på dörren. Det har regnat hela dagen och temperaturen ligger på 11 grader så jag och Ruth har hållit oss inne större delen av dagen. Jag hade egentligen tänkt springa imorse men vädret lockade inte direkt så det fick bli ett egenkomponerat pass här hemma istället.

Nu är min sista vecka som föräldraledig på heltid påbörjad. Nästa måndag börjar jag jobba heltid igen och då ska Rickard vara hemma med Ruth i september och oktober. Sedan delar vi på det och är hemma 50% var i november och december. Det känns så klart lite vemodigt, det här året har gått så fort, men på samma gång så ska det bli jätteroligt att börja jobba igen och umgås med mina fina arbetskamrater!

Vår lilla tjej börjar bli så stor nu, igår kväll bar vi in hennes spjälsäng tillbaka till hennes eget rum och där inne sov hon hela natten! Hon vaknade bara en gång och det känns som att hela familjen sov mycket bättre mot vad vi brukar göra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback