Bröllopets Photobooth.

Godkväll på er! Jag tänkte slänga in en bildbomb från vårt Photobooth vi hade på vårt bröllop. Vi hade i ett anslutande rum till vår festlokal ställt i ordning med en liten soffgrupp och framför den riggat upp min systemkamera på ett stativ. På ett bord bredvid hade vi ställt i ordning en resväska med massor av rekvesita i som man gärna fick ha på sig när man fotade sig. Det togs över 300 bilder den här kvällen så alla kommer tyvärr inte upp här men några godbitar ska ni allt få se! Jag älskar de här bilderna, dels för att alla verkligen går all in och dels för att detta ledde till att många tog bilder men inte enbart med de man kände! Jag kan varmt rekommendera att göra i ordning någon form av Photobooth i samband med fester, bröllop m.m.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback