Äntligen fredag, eller?

Godmorgon! Här hemma kör vi på lite mysmorgon innan vi kickar igång denna fredag med en löprunda om en liten stund. Ruth sitter och leker och grejar i sin säng och jag läser lite bloggar. Vanligtvis längtar man ju mycket efter helgen och framförallt fredagarna men den här helgen är Rickard borta med jobbet och det känns lite trist. Eller ja, det är nog bara mig det känns trist för, jag är glad för hans skull att han får komma bort lite och hänga med sina arbetskamrater!

Det är ju inte så att jag och Ruth kommer sitta här hemma och rulla tummarna heller, efter att vi har varit ute och sprungit sen så åker vi till Karlstad och bor hos mamma och Stefan i helgen. Vi ska bara slappa och ta det lugnt, det blir nog en tur till Mariebergsskogen någon dag också (mamma och Stefan bor jättenära, perfekt)!

Ruth använder inte napp men sitter gärna och leker med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback