Mamma-fighten.

Godkväll på er allihop! Ursäkta bristen på inlägg de senaste dagarna, det har varit fullt upp i och med att köksrenoveringen nu är i full gång och att vi har flyttat hem till Rickards pappa tillfälligt. Idag har jag dessutom påbörjat mamma-fighten. Jag vet inte om ni kommer ihåg att jag och Rickard i augusti förra året körde World of Shape's Fitness-fighten? Det här är typ samma upplägg fast för nyblivna mammor så kost och träningsövningar är anpassade efter att man har fått barn. Idag var första dagen av 30 och det känns bra att jag nu kommer komma gång ordentligt med träningen! Varje dag kör man 20 minuter cardio och 40 minuter styrka. Nu de första dagarna så är övningarna speciellt anpassade för att man ska hitta tillbaka till sina inre magmuskler samt bäckenbottenmuskulaturen, tummen upp för det för de musklerna är inte vad de har varit om man säger så! Så nu taggar jag att bygga upp en stark kropp igen, wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback