Mall of Scandinavia.

Godmorgon! Jag passar på att blogga och slö-surfa runt på mobilen nu när jag precis har fått Ruth att somna om igen. Vi är fortfarande kvar uppe i Stockholm hos Niklas och Anna, Rickard är på den sista kursdagen idag så vi åker hemåt så fort han har slutat sen. Vädret är ganska så trist, grått och mulet ute men vi tänkte ge oss ut på en PW sen jag och Anna. I övrigt blir det nog att hålla sig inomhus och pyssla. Vi ska vika dopprogram och göra vimplar till dopet är planen!

Igår åkte jag, Ruth och Anna till det nyöppnade Mall of Scandinavia. Det var verkligen som ett amerikanskt köpcenter, jättestort! Vi hann inte ens gå igenom alla våningar! Dock hittade vi båda två det vi letade efter, så det kändes ju bra! På kvällen mötte vi upp Niklas och Rickard och åt på Stockholm Tapas. Maten var hur god som helst och jag känner mig fortfarande mätt idag, haha! 

Lunch på Vapiano igår.
Ruth var väldigt nöjd i vagnen och underhöll sig själv med hjälp av sina fötter.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback