Första advent.

Godkväll på er! Snart är första advent förbi och jag kan väl med handen på hjärtat erkänna att jag knappt har hunnit reflektera över att det ens varit advent idag! Vi bor ju för tillfället hemma hos Rickards pappa i och med att köksrenoveringen pågår för fullt hemma hos oss, och därför har jag inte tagit fram varken jul/adventsbelysning till våra fönster eller någon adventsljusstake. Det får åka fram i samband med att vi flyttar hem igen, vilket förhoppningsvis blir om en till två veckor! 

Den här helgen har gått i ett! Igår döptes Ruth och det blev en jättebra dag som blir oförglömlig tack vare våra nära och kära! Ruth blev överöst av kärlek och presenter från alla som firade tillsammans med oss, och jag blir alldeles varm i kroppen av att se och veta att det är så många som bryr sig så mycket om vår lilla skatt! Det kommer inlägg om dopet och allt runtomkring imorgon! Nu går dock ögonen i kors på mig av trötthet här så nu är det dags för sängen! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback