Och där försvann fötterna.

Precis nu innan jag skulle sätta mig och skriva det här inlägget så upptäckte jag att om jag står precis som vanligt, rakt, så syns inte mina fötter längre! Haha, stod och fnissade åt detta faktum bra länge! Det är klart att jag är medveten om att magen växer men för mig som dagligen ser den i spegeln osv. så blir det inte lika påtagligt tydligt som för de som inte träffar mig dagligen. Men vips, så försvann fötterna helt plötsligt och då blir det plötsligt mer påtagligt även för mig! 

Jag älskar måndagarna nu när jag bara jobbar till 12.30! Jag hinner göra så mycket mer på dagen och det känns bra! Idag stack jag ut på en långpromenad innan Rickard och Torbjörn (snickaren som fixade vår övervåning hösten-13) kom hem till oss en sväng för att kika på vårt kök. Köket har varit vageln i ögat på främst mig enda sedan vi köpte huset! Extremt ful interiör med väldigt konstiga färgkombinationer om ni frågar mig! I vilket fall som så börjar det "trilla isär" nu, det har dryga 15 år på nacken så nu känner vi att vi vill ta tag i renoveringen av det! Så Torbjörn kom hit för en titt där vi kunde bolla idéer med honom. Vi har ett hum än så länge om hur vi vill ha det, dock så kommer inte det här projektet ta fart förrän i höst någon gång, så vi har några månader på oss att tänka igenom och planera hur vi vill ha det!

Inga fötter!
Del av det hiskeliga köket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback